FAQs
Hvordan kan jeg kontakte miniwash?
Du kan sende os en e-mail på support@miniwash.dk, hvor vores kundeserviceteam vil være glade for at hjælpe dig med, hvad du har brug for!
Sender I til hele Danmark?
Ja.
Kan jeg ændre eller annullere min ordre?
Da vi bestræber os på at behandle ordrer så hurtigt som muligt, skal du anmode om eventuelle ændringer/annulleringer inden for 12 timer efter bestilling. Alle anmodninger efter denne tid vil blive afvist. Din ordre kan returneres for fuld refusion, efter den er modtaget.
Hvilke betalingsmetoder accepterer I?
Vi accepterer alle større kreditkort (Mobilepay, VISA, Mastercard, AMEX) og PayPal-betalinger.
Hvornår bliver min ordre behandlet?
Alle ordrer håndteres og sendes fra vores lager. Vi behandler og sender ordrer samme dag som de er bestil hvis du bestiller inden kl. 17:00. Ordrer bestilt efter 17:00 vil blive behandlet og sendt dagen efter.
Hvor lang tid vil det tage at modtage min ordre?
Du vil forvente at modtage din miniwash 1-3 dage efter bestilling. I sjældne tilfælde kan vores miniwash være midlertidig udsolgt kan der måske forventes lidt længere tid. Men hvis dette skulle være tilfældet vil du selfølgelig blive informeret i en mail som vi sender efter bestilling.
Hvad hvis jeg ikke modtager min ordre?
Hvis du ikke modtager din ordre inden for 30 dage efter afsendelse, er du berettiget til en fuld refusion.
Hvordan returnerer jeg en vare?
Kontakt os venligst på support@miniwash.dk
Hvad hvis den/de varer, jeg modtog, er defekte/forkerte/beskadigede?
Kontakt os venligst, hvis du har modtaget varer, der er forkerte, mangler og/eller er defekte. Inkluder venligst dit ordrenummer, fotografier af varen/varerne og alle relaterede referencer ved modtagelse af din pakke. Vi vil gøre vores allerbedste for at løse din sag så hurtigt som muligt.
Hvornår modtager jeg min refusion?
Alle refusioner vil blive krediteret din oprindelige betalingsform. Hvis du betalte med kredit- eller betalingskort, vil refusioner blive sendt til den kortudstedende bank inden for 7-10 hverdage efter modtagelse af den returnerede vare eller annulleringsanmodning. Kontakt venligst den kortudstedende bank med spørgsmål om, hvornår kreditten vil blive postet til din konto. Hvis du endnu ikke har modtaget en kredit for din returnering, er her, hvad du skal gøre: Kontakt banken/kreditkortselskabet. Det kan tage noget tid, før refusionen bliver postet til din konto.